Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4797
Назва: Možnosti práce s medzijazykovými homonymami pri vyučovaní slovenčiny ako cudzieho jazyka
Інші назви: Можливості праці з міжмовними омонімами у процесі викладання словацької мови як іноземної
The possibilities of work with interlingual homonyms in teaching slovak as a foreign language
Автори: Sedláková, M.
Ключові слова: міжмовна омонімія, методика викладання іноземної мови
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво О. Гаркуші
Бібліографічний опис: Sedláková, M. Možnosti práce s medzijazykovými homonymami pri vyučovaní slovenčiny ako cudzieho jazyka / M. Sedláková // Studia Slovakistica: Словацька філологія в Україні: зб. наук. ст. / редкол.: С.М. Пахомова (гол. ред.), Я. Джоганик (відп. ред.), В.П. Шульгач, В.І. Статєєва, Я. Сабол, М. Штець, М.М. Ільницький, Н.П. Бедзір, Г.М. Сиваченко, В.А. Моторний, Ю.В. Юсип-Якимович, Т.В. Ліхтей, Л.Т. Буднікова, О.Л. Мадяр. – Ужгород: Вид-во О. Гаркуші, 2014. – Вип.15. – С. 93–98. – Бібліогр.: с. 97 (10 назв).
Серія/номер: Studia Slovakistica;
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглядається міжмовна омонімія як універ- сальна проблема у процесі викладання словацької мови як іноземної. Ав- торка наголошує на тому, що з омонімами треба працювати систематично, за доцільне вважає видання і використання окремих невеликих словників омонімів. Також на запропонованих авторкою практичних вправах, ство- рених на словацько-українському мовному матеріалі, показано, як можна систематично використовувати омоніми при вивченні іноземної мови у за- вданнях різної складності від рівня А1 до рівня С. Ключові слова: міжмовна омонімія, методика викладання іноземної мови
Опис: In her study, the author deals with interlingual homonymy as a universal problem in teaching a foreign language, promoting an opinion that it is necessary to work systematically with homonymy. She supports the idea of publishing and using special small dictionaries of homonyms, while practical exercises with Slovak-Ukrainian language material show the way homonyms can be systematically integrated into teaching a foreign language with increasing demands of exercises from A1 to C level. Key words: interlingual homonymy, didactics of foreign language.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4797
Розташовується у зібраннях:Науковий збірник “Studia Slovakistica” Випуск 15 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MOŽNOSTI PRÁCE S MEDZIJAZYKOVÝMI HOMONYMAMI.pdf315.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.