Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухта, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorЧейпеш, Іванна Василівна-
dc.contributor.authorРусин, Євген-
dc.date.accessioned2023-03-12T07:31:17Z-
dc.date.available2023-03-12T07:31:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОсобливості контролю знань студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти та професійної підготовки / М. Кухта, І. Чейпеш, Є. Русин // Педагогічні інновації у фаховій освіті. – Ужгород, 2018. – Вип. 1(9). – С. 92–97.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48824-
dc.description.abstractУ статті розкриті окремі аспекти контролю навчальних досягнень як засобу забезпечення якості знань і практичної професійної підготовки студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти. Особливості контролю розглядаються з точки зору уніфікації критеріїв якості освітніх послуг щодо готовності вищих навчальних закладів до забезпечення академічної мобільності й фахової конкурентоспроможності студентів на європейському освітньому просторі та ринку праці. Сформульовані рекомендації з удосконалення форм контролю в системі ЄКТС та подолання чинників, що стримують їх просування в педагогічному процесі.uk
dc.description.abstractThe article reveals some aspects of controlling academic achievements as a means of ensuring the quality of knowledge and practical training of students in the context of European approaches to higher education. The peculiarities of control are disclosed in terms of unification of the criteria for the quality of educational services regarding the readiness of higher education institutions to ensure academic mobility and professional competitiveness in the common European educational space and labor market. Recommendations for improving the forms of control in the ECTS system and overcoming the factors hindering their promotion in the pedagogical process are formulated.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні інновації у фаховій освіті;-
dc.subjectконтроль знаньuk
dc.subjectякість вищої освітиuk
dc.subjectпрофесійна конкурентоздатністьuk
dc.subjectакадемічна мобільністьuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.subjectknowledge controluk
dc.subjecthigher education qualityuk
dc.subjectprofessional competitivenessuk
dc.subjectacademic mobilityuk
dc.subjecteducational spaceuk
dc.titleОсобливості контролю знань студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти та професійної підготовкиuk
dc.title.alternativePeculiarities of students' knowledge control in the context of european approaches to higher education and professional preparationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92-97.pdf509.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Зміст_2018.pdf427.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.