Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48824
Название: Особливості контролю знань студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти та професійної підготовки
Другие названия: Peculiarities of students' knowledge control in the context of european approaches to higher education and professional preparation
Авторы: Кухта, Марія Іванівна
Чейпеш, Іванна Василівна
Русин, Євген
Ключевые слова: контроль знань, якість вищої освіти, професійна конкурентоздатність, академічна мобільність, освітній простір, knowledge control, higher education quality, professional competitiveness, academic mobility, educational space
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Особливості контролю знань студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти та професійної підготовки / М. Кухта, І. Чейпеш, Є. Русин // Педагогічні інновації у фаховій освіті. – Ужгород, 2018. – Вип. 1(9). – С. 92–97.
Серия/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкриті окремі аспекти контролю навчальних досягнень як засобу забезпечення якості знань і практичної професійної підготовки студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти. Особливості контролю розглядаються з точки зору уніфікації критеріїв якості освітніх послуг щодо готовності вищих навчальних закладів до забезпечення академічної мобільності й фахової конкурентоспроможності студентів на європейському освітньому просторі та ринку праці. Сформульовані рекомендації з удосконалення форм контролю в системі ЄКТС та подолання чинників, що стримують їх просування в педагогічному процесі.
The article reveals some aspects of controlling academic achievements as a means of ensuring the quality of knowledge and practical training of students in the context of European approaches to higher education. The peculiarities of control are disclosed in terms of unification of the criteria for the quality of educational services regarding the readiness of higher education institutions to ensure academic mobility and professional competitiveness in the common European educational space and labor market. Recommendations for improving the forms of control in the ECTS system and overcoming the factors hindering their promotion in the pedagogical process are formulated.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48824
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
92-97.pdf509.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Зміст_2018.pdf427.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.