Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48824
Title: Особливості контролю знань студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти та професійної підготовки
Other Titles: Peculiarities of students' knowledge control in the context of european approaches to higher education and professional preparation
Authors: Кухта, Марія Іванівна
Чейпеш, Іванна Василівна
Русин, Євген
Keywords: контроль знань, якість вищої освіти, професійна конкурентоздатність, академічна мобільність, освітній простір, knowledge control, higher education quality, professional competitiveness, academic mobility, educational space
Issue Date: 2018
Citation: Особливості контролю знань студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти та професійної підготовки / М. Кухта, І. Чейпеш, Є. Русин // Педагогічні інновації у фаховій освіті. – Ужгород, 2018. – Вип. 1(9). – С. 92–97.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: У статті розкриті окремі аспекти контролю навчальних досягнень як засобу забезпечення якості знань і практичної професійної підготовки студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти. Особливості контролю розглядаються з точки зору уніфікації критеріїв якості освітніх послуг щодо готовності вищих навчальних закладів до забезпечення академічної мобільності й фахової конкурентоспроможності студентів на європейському освітньому просторі та ринку праці. Сформульовані рекомендації з удосконалення форм контролю в системі ЄКТС та подолання чинників, що стримують їх просування в педагогічному процесі.
The article reveals some aspects of controlling academic achievements as a means of ensuring the quality of knowledge and practical training of students in the context of European approaches to higher education. The peculiarities of control are disclosed in terms of unification of the criteria for the quality of educational services regarding the readiness of higher education institutions to ensure academic mobility and professional competitiveness in the common European educational space and labor market. Recommendations for improving the forms of control in the ECTS system and overcoming the factors hindering their promotion in the pedagogical process are formulated.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48824
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
92-97.pdf509.13 kBAdobe PDFView/Open
Зміст_2018.pdf427.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.