Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48824
Назва: Особливості контролю знань студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти та професійної підготовки
Інші назви: Peculiarities of students' knowledge control in the context of european approaches to higher education and professional preparation
Автори: Кухта, Марія Іванівна
Чейпеш, Іванна Василівна
Русин, Євген
Ключові слова: контроль знань, якість вищої освіти, професійна конкурентоздатність, академічна мобільність, освітній простір, knowledge control, higher education quality, professional competitiveness, academic mobility, educational space
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Особливості контролю знань студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти та професійної підготовки / М. Кухта, І. Чейпеш, Є. Русин // Педагогічні інновації у фаховій освіті. – Ужгород, 2018. – Вип. 1(9). – С. 92–97.
Серія/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті окремі аспекти контролю навчальних досягнень як засобу забезпечення якості знань і практичної професійної підготовки студентів у контексті європейських підходів до вищої освіти. Особливості контролю розглядаються з точки зору уніфікації критеріїв якості освітніх послуг щодо готовності вищих навчальних закладів до забезпечення академічної мобільності й фахової конкурентоспроможності студентів на європейському освітньому просторі та ринку праці. Сформульовані рекомендації з удосконалення форм контролю в системі ЄКТС та подолання чинників, що стримують їх просування в педагогічному процесі.
The article reveals some aspects of controlling academic achievements as a means of ensuring the quality of knowledge and practical training of students in the context of European approaches to higher education. The peculiarities of control are disclosed in terms of unification of the criteria for the quality of educational services regarding the readiness of higher education institutions to ensure academic mobility and professional competitiveness in the common European educational space and labor market. Recommendations for improving the forms of control in the ECTS system and overcoming the factors hindering their promotion in the pedagogical process are formulated.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48824
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92-97.pdf509.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Зміст_2018.pdf427.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.