Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48826
Title: | Кафедра педагогіки та психології Ужгородського національного університету: становлення й розвиток (1956 – 2016 рр.) |
Other Titles: | Pedagogy and Psychology of Uzhhorod National University: formation and development (1956-2016) |
Authors: | Кухта, Марія Іванівна |
Keywords: | кафедра педагогіки та психології, історія становлення, професорсько-викладацький склад, напрями діяльності, the chair of pedagogy and psychology, history of formation, teacher professorial staff, training |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Кухта М. І. Кафедра педагогіки та психології Ужгородського національного університету: становлення й розвиток (1956 – 2016 рр.) // Педагогічні інновації у фаховій освіті. – Ужгород, 2016. Вип. 1(7). – 4–9. |
Series/Report no.: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Abstract: | У статті розкрито історію становлення та розвитку кафедри педагогіки і
психології ДВНЗ «УжНУ» упродовж шістдесяти років поспіль. Зазначені найбільш
вагомі аспекти діяльності й здобутки професорсько-викладацького складу в
науковому, педагогічному, виховному, просвітницькому та інших напрямах
підготовки студентів як майбутніх фахівців. In the article is disclosed the history of formation and development of the chair of pedagogy and psychology of UzhNU during 6 years. There are designated the weightiest aspescts of teacher-professorial staff’s activity and achievement in scientific, pedagogical, educational and other training directions of students as future specialists. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48826 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4-9.pdf | 458.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
1_7_2016.pdf | 428.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.