Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48826
Название: Кафедра педагогіки та психології Ужгородського національного університету: становлення й розвиток (1956 – 2016 рр.)
Другие названия: Pedagogy and Psychology of Uzhhorod National University: formation and development (1956-2016)
Авторы: Кухта, Марія Іванівна
Ключевые слова: кафедра педагогіки та психології, історія становлення, професорсько-викладацький склад, напрями діяльності, the chair of pedagogy and psychology, history of formation, teacher professorial staff, training
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Кухта М. І. Кафедра педагогіки та психології Ужгородського національного університету: становлення й розвиток (1956 – 2016 рр.) // Педагогічні інновації у фаховій освіті. – Ужгород, 2016. Вип. 1(7). – 4–9.
Серия/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито історію становлення та розвитку кафедри педагогіки і психології ДВНЗ «УжНУ» упродовж шістдесяти років поспіль. Зазначені найбільш вагомі аспекти діяльності й здобутки професорсько-викладацького складу в науковому, педагогічному, виховному, просвітницькому та інших напрямах підготовки студентів як майбутніх фахівців.
In the article is disclosed the history of formation and development of the chair of pedagogy and psychology of UzhNU during 6 years. There are designated the weightiest aspescts of teacher-professorial staff’s activity and achievement in scientific, pedagogical, educational and other training directions of students as future specialists.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48826
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4-9.pdf458.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
1_7_2016.pdf428.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.