Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.contributor.authorШафранова, Катерина Волдимирівна-
dc.contributor.authorКампов, Надія Семенівна-
dc.date.accessioned2023-03-17T14:00:25Z-
dc.date.available2023-03-17T14:00:25Z-
dc.date.issued2022-10-
dc.identifier.citationK. Shafranova, S. Zhukov, N. Kampov. Management and marketing technologies in the digital economy of tourism. Інвестиції: практика та досвід, №19-20 жовтень 2022. С. 54-58.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49214-
dc.description.abstractВ умовах розвитку цифрової економіки, як явища, швидкими темпами формується цифрова економіка туризму. Це дозволяє стверджувати, що виробництво, розподіл, обмін та споживання туристичного продукту, у всіх рівнях даної сфери господарювання, все більше інтегрується з уніфікованими технологіями, телекомунікаціями, спеціалізованими мобільними простоями та програмним забезпеченням, яке для користувачів формує можливість самостійно створювати та бронювати тури, минаючи агентів та туроператорів, а для суб'єктів бізнесу формує доступ до нових технологій менеджменту і маркетингу, розширюючи їх зміст та сферу застосування. Стаття орієнтована на систематизацію та системний опис технологій менеджменту і маркетин- гу у цифровій економіці туризму. У межах дослідження звернено увагу на той факт, що цифро- ва економіка туризму для суб'єктів бізнесу формує доступ до нових технологій менеджменту і маркетингу, розширюючи їх зміст та сферу застосування. Констатовано, що у межах марке- тингу у цифровій економіці туризму SMM-системи та RTB-системи змінюють характер комуні- кацій зі споживачами у бік персоналізації та омніканальності. При цьому клієнтський сервіс удосконалюється без додаткового навантаження на співробітників. При цьому новий підхід до вибору рекламної площини реалізується переважно на основі SEM-систем та SEO оптимізації. Доведено, що в межах менеджменту у цифровій економіці туризму ERP-системи зумовлюють відмову туристичних підприємств від застарілих та дезінтегрованих правил і підходів до управ- ління, оскільки орієнтовані на інтеграцію процесів виробництва туристичного продукту та ке- рування трудовими ресурсами, шляхом балансування та оптимізації всіх господарських ре- сурсів. BPR-системи, цифровий бенчмаркінг, контролінг, грейдінг сприяють змінам процесів планування, організації, мотивації та контролю. Враховуючи наведені вище положення перс- пективи подальших розвідок у даному напрямі полягають у розробці цифрових моделей ме- неджменту та маркетингу, та цифрових моделей управління процесом виведення на ринок но- вого туристичного продукту.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнвестиції: практика та досвід, №19-20 2022uk
dc.subjectцифровий бенчмаркінг, контролінг, грейдінг, SEO оптимізація, SMM системи, SEM системи, туристичне підприємствоuk
dc.titleManagement and marketing technologies in the digital economy of tourismuk
dc.title.alternativeТехнології менеджменту та маркетингу в цифровій економіці туризмуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Шафранова.....docx331.5 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.