Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49214
Назва: Management and marketing technologies in the digital economy of tourism
Інші назви: Технології менеджменту та маркетингу в цифровій економіці туризму
Автори: Жуков, Святослав Августович
Шафранова, Катерина Волдимирівна
Кампов, Надія Семенівна
Ключові слова: цифровий бенчмаркінг, контролінг, грейдінг, SEO оптимізація, SMM системи, SEM системи, туристичне підприємство
Дата публікації: жов-2022
Видавництво: Інвестиції: практика та досвід, №19-20 2022
Бібліографічний опис: K. Shafranova, S. Zhukov, N. Kampov. Management and marketing technologies in the digital economy of tourism. Інвестиції: практика та досвід, №19-20 жовтень 2022. С. 54-58.
Короткий огляд (реферат): В умовах розвитку цифрової економіки, як явища, швидкими темпами формується цифрова економіка туризму. Це дозволяє стверджувати, що виробництво, розподіл, обмін та споживання туристичного продукту, у всіх рівнях даної сфери господарювання, все більше інтегрується з уніфікованими технологіями, телекомунікаціями, спеціалізованими мобільними простоями та програмним забезпеченням, яке для користувачів формує можливість самостійно створювати та бронювати тури, минаючи агентів та туроператорів, а для суб'єктів бізнесу формує доступ до нових технологій менеджменту і маркетингу, розширюючи їх зміст та сферу застосування. Стаття орієнтована на систематизацію та системний опис технологій менеджменту і маркетин- гу у цифровій економіці туризму. У межах дослідження звернено увагу на той факт, що цифро- ва економіка туризму для суб'єктів бізнесу формує доступ до нових технологій менеджменту і маркетингу, розширюючи їх зміст та сферу застосування. Констатовано, що у межах марке- тингу у цифровій економіці туризму SMM-системи та RTB-системи змінюють характер комуні- кацій зі споживачами у бік персоналізації та омніканальності. При цьому клієнтський сервіс удосконалюється без додаткового навантаження на співробітників. При цьому новий підхід до вибору рекламної площини реалізується переважно на основі SEM-систем та SEO оптимізації. Доведено, що в межах менеджменту у цифровій економіці туризму ERP-системи зумовлюють відмову туристичних підприємств від застарілих та дезінтегрованих правил і підходів до управ- ління, оскільки орієнтовані на інтеграцію процесів виробництва туристичного продукту та ке- рування трудовими ресурсами, шляхом балансування та оптимізації всіх господарських ре- сурсів. BPR-системи, цифровий бенчмаркінг, контролінг, грейдінг сприяють змінам процесів планування, організації, мотивації та контролю. Враховуючи наведені вище положення перс- пективи подальших розвідок у даному напрямі полягають у розробці цифрових моделей ме- неджменту та маркетингу, та цифрових моделей управління процесом виведення на ринок но- вого туристичного продукту.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49214
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Шафранова.....docx331.5 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.