Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4972
Title: Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
Other Titles: Marketing as a factor of a high educational establishment functioning
Authors: Чайка, І.П.
Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: системна ефективність функціонування вищого навчального закладу, ринок освітніх послуг, ринок праці, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ
Citation: Чайка, І. П. Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу / І. П. Чайка, І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч. 2.– С. 299–302. – Бібліогр.: с. 302 (4 назви).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті досліджено механізм функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці, окреслено напрямки підвищення системної ефективності функціонування ВНЗ. Розглянуто сутність конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг та заходи підвищення конкурентоспроможності окремого ВНЗ. Ключові слова: системна ефективність функціонування вищого навчального закладу, ринок освітніх послуг, ринок праці, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги.
Description: Mechanism of high educational establishment functioning on the market of educational services and it’s interaction with workforce market is investigated in this article. The ways of system effectiveness of high educational establishment functioning were defined. There were regarded the essence of high educational establishment competitiveness on the market of educational services and methods of a certain high educational establishment competitiveness improvement. Key words: external effectiveness system operational efficiency of high education establishment, market of educational services, marketing, competition, competitiveness, competitive advantages.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4972
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 2 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ.pdf234.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.