Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4972
Назва: Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
Інші назви: Marketing as a factor of a high educational establishment functioning
Автори: Чайка, І.П.
Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: системна ефективність функціонування вищого навчального закладу, ринок освітніх послуг, ринок праці, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ
Бібліографічний опис: Чайка, І. П. Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу / І. П. Чайка, І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч. 2.– С. 299–302. – Бібліогр.: с. 302 (4 назви).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено механізм функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці, окреслено напрямки підвищення системної ефективності функціонування ВНЗ. Розглянуто сутність конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг та заходи підвищення конкурентоспроможності окремого ВНЗ. Ключові слова: системна ефективність функціонування вищого навчального закладу, ринок освітніх послуг, ринок праці, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги.
Опис: Mechanism of high educational establishment functioning on the market of educational services and it’s interaction with workforce market is investigated in this article. The ways of system effectiveness of high educational establishment functioning were defined. There were regarded the essence of high educational establishment competitiveness on the market of educational services and methods of a certain high educational establishment competitiveness improvement. Key words: external effectiveness system operational efficiency of high education establishment, market of educational services, marketing, competition, competitiveness, competitive advantages.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4972
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 2 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ.pdf234.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.