Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4972
Название: Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
Другие названия: Marketing as a factor of a high educational establishment functioning
Авторы: Чайка, І.П.
Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: системна ефективність функціонування вищого навчального закладу, ринок освітніх послуг, ринок праці, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ
Библиографическое описание: Чайка, І. П. Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу / І. П. Чайка, І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч. 2.– С. 299–302. – Бібліогр.: с. 302 (4 назви).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено механізм функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці, окреслено напрямки підвищення системної ефективності функціонування ВНЗ. Розглянуто сутність конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг та заходи підвищення конкурентоспроможності окремого ВНЗ. Ключові слова: системна ефективність функціонування вищого навчального закладу, ринок освітніх послуг, ринок праці, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги.
Описание: Mechanism of high educational establishment functioning on the market of educational services and it’s interaction with workforce market is investigated in this article. The ways of system effectiveness of high educational establishment functioning were defined. There were regarded the essence of high educational establishment competitiveness on the market of educational services and methods of a certain high educational establishment competitiveness improvement. Key words: external effectiveness system operational efficiency of high education establishment, market of educational services, marketing, competition, competitiveness, competitive advantages.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4972
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 2 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ.pdf234.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.