Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51796
Title: Роль іншомовної комунікації у педагогічному процесі вищої школи
Other Titles: The role of foreign language communication in pedagogical process of high school
Authors: Кухта, Марія Іванівна
Чейпеш, Іванна Василівна
Keywords: мовна комунікація, іншомовна комунікація, іншомовна культура, концептуальні підходи, стратегія вивчення і викладання іноземних мов, language communication, foreign language communication, foreign language culture, conceptual approaches, strategy of learning and teaching foreign languages
Issue Date: 2015
Citation: Чейпеш І. В., Кухта М. І. Роль іншомовної комунікації в педагогічному процесі вищої школи // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. праць. – Ужгород, 2015. –Вип. 1 (6). – С. 287–291.
Series/Report no.: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Abstract: У статті розглядаються концептуальні положения, що торкаються вимог до іншо-мовної комунікації сучасного студента вищого навчального закладу будь-якого напряму підготовки. На основі теоретичного аналізу программних документів розкрито цілі, зміст, технології, критерії оцінювання знань і практичних умінь в контексті загальноєвропейських підходів до вивчення іноземних мов.
Сonсeptual aspects connected with the requirements to foreign language communication of a modern student in a higher educational establishment with any preparatory direction are observed in the article. Aims, contents, technol-ogies, knowledge criteria and practical capabilities assessment in the context of common European approach to learn-ing foreign languages are shown on the basis of the theoretical analysis of the program documents.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51796
ISSN: 2307-3594
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
287-291.pdf377.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.