Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51796
Title: | Роль іншомовної комунікації у педагогічному процесі вищої школи |
Other Titles: | The role of foreign language communication in pedagogical process of high school |
Authors: | Кухта, Марія Іванівна Чейпеш, Іванна Василівна |
Keywords: | мовна комунікація, іншомовна комунікація, іншомовна культура, концептуальні підходи, стратегія вивчення і викладання іноземних мов, language communication, foreign language communication, foreign language culture, conceptual approaches, strategy of learning and teaching foreign languages |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Чейпеш І. В., Кухта М. І. Роль іншомовної комунікації в педагогічному процесі вищої школи // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. праць. – Ужгород, 2015. –Вип. 1 (6). – С. 287–291. |
Series/Report no.: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Abstract: | У статті розглядаються концептуальні положения, що торкаються вимог до іншо-мовної комунікації сучасного студента вищого навчального закладу будь-якого напряму підготовки. На основі теоретичного аналізу программних документів розкрито цілі, зміст, технології, критерії оцінювання знань і практичних умінь в контексті загальноєвропейських підходів до вивчення іноземних мов. Сonсeptual aspects connected with the requirements to foreign language communication of a modern student in a higher educational establishment with any preparatory direction are observed in the article. Aims, contents, technol-ogies, knowledge criteria and practical capabilities assessment in the context of common European approach to learn-ing foreign languages are shown on the basis of the theoretical analysis of the program documents. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51796 |
ISSN: | 2307-3594 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
287-291.pdf | 377.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.