Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/520
Title: Проблема діагностування якості і розвитку знань студентів у сучасній вищій школі
Other Titles: The problem of diagnostic the quality and development of students’ knowledge in a modern higher school
Authors: Растопчина, Оксана Михайлівна
Keywords: діагностування, якість і розвиток знань студентів
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Растопчина, О. М. Проблема діагностування якості і розвитку знань студентів у сучасній вищій школі [Текст] / О. М. Растопчина // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 131–134. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 133 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Одним із напрямів контролюючою діяльності пе- дагогів є діагностика знань студентів, їх структури і рівнів розвитку, висновки з якої дозволяють плану- вати, корегувати роботу викладача вищого навчаль- ного закладу. Стаття присвячена аналізу критеріїв і показників, що лежать у основі діагностування якості і розвитку знань студентів. Ключові слова: діагностування, якість і розви- ток знань студентів.
Description: One of the directions of controlling the activity of teachers is the diagnostics of students knowled ge, its structure and development levels, the fi ndings of which allow to plan and adjust university teachers` work. Th is article is devoted to the analysis of criteria and parameters which underlie the diagnostics of quality and dev elopment of students' knowledge. Because of the complex relationships between conditions, the process and result s of the study the ambiguity of ratio of total criteria and specifi c indicators of knowledge level of students is d efi ned. Key words: diagnostics, quality and development of student’s knowledge’s.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/520
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.