Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Галина Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-06-19T06:45:46Z-
dc.date.available2023-06-19T06:45:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКіш Г. Інноваційні технології в діяльності готельно-ресторанних підприємств. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. Випуск № 6(12). С. 65-77uk
dc.identifier.issn2786-6300 Print-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52251-
dc.description.abstractСучасна економіка визнає інновації як основну складову успіху. У період кризових явищ і фундаментальних змін інновації стають потужною стратегією та інструментом протидії кризі. Швидка глобалізація ринків, скорочення життєвого циклу продуктів і потреба у постійному оновленні якості товарів та послуг роблять інноваційні технології надзвичайно актуальними. Готельно-ресторанним підприємствам, також необхідно залучати більше клієнтів і зробити їх постійними. Це вимагає впровадження інноваційних рішень, модернізації технологій та раціоналізації процесів для збереження часу, грошей та енергії. Тому, у конкурентному середовищі готельно-ресторанного бізнесу інновації відіграють важливу роль у підвищенні та забезпеченні конкурентної переваги. Однак, впровадження інноваційних технологій може зустрічати перешкоди, такі як висока вартість, потреба в ресурсах для навчання та опору з боку як керівників, так і працівників. Проте, згідно зі сучасними науковими дослідженнями та практикою, лише постійні та безперервні інновації допоможуть подолати існуючі проблеми. Навіть невеликі зміни можуть забезпечити конкурентоспроможність і високий прибуток. Таким чином, інновації є ключовим фактором економічного росту та конкурентоспроможності, допомагаючи готельно-ресторанному господарству адаптуватися до змін в сучасній системі. В даній науковій статті серед основних інноваційних технологій в готелно-ресторанному бізнесі розглянуто: «екологічні» готелі, розумне резервування парковки, віртуальні (цифрові) ключі від номерів, застосування інфрачервоних сканерів, безконтактні платіжні системи, веб-чат-боти, голосове керування, автоматизовані системи управління майном та віртуальну та доповнену реальність. Виділено їх особливості застосування та переваги, які вони надають власникам підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавнича група "Наукові перспективи"uk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectготельно-ресторанні підприємстваuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.titleІнноваційні технології в діяльності готельно-ресторанних підприємствuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5080-Текст статті-5111-1-10-20230615.pdfСтаття390.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.