Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52251
Назва: Інноваційні технології в діяльності готельно-ресторанних підприємств
Автори: Кіш, Галина Вікторівна
Ключові слова: інновація, готельно-ресторанні підприємства, інноваційні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавнича група "Наукові перспективи"
Бібліографічний опис: Кіш Г. Інноваційні технології в діяльності готельно-ресторанних підприємств. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. Випуск № 6(12). С. 65-77
Короткий огляд (реферат): Сучасна економіка визнає інновації як основну складову успіху. У період кризових явищ і фундаментальних змін інновації стають потужною стратегією та інструментом протидії кризі. Швидка глобалізація ринків, скорочення життєвого циклу продуктів і потреба у постійному оновленні якості товарів та послуг роблять інноваційні технології надзвичайно актуальними. Готельно-ресторанним підприємствам, також необхідно залучати більше клієнтів і зробити їх постійними. Це вимагає впровадження інноваційних рішень, модернізації технологій та раціоналізації процесів для збереження часу, грошей та енергії. Тому, у конкурентному середовищі готельно-ресторанного бізнесу інновації відіграють важливу роль у підвищенні та забезпеченні конкурентної переваги. Однак, впровадження інноваційних технологій може зустрічати перешкоди, такі як висока вартість, потреба в ресурсах для навчання та опору з боку як керівників, так і працівників. Проте, згідно зі сучасними науковими дослідженнями та практикою, лише постійні та безперервні інновації допоможуть подолати існуючі проблеми. Навіть невеликі зміни можуть забезпечити конкурентоспроможність і високий прибуток. Таким чином, інновації є ключовим фактором економічного росту та конкурентоспроможності, допомагаючи готельно-ресторанному господарству адаптуватися до змін в сучасній системі. В даній науковій статті серед основних інноваційних технологій в готелно-ресторанному бізнесі розглянуто: «екологічні» готелі, розумне резервування парковки, віртуальні (цифрові) ключі від номерів, застосування інфрачервоних сканерів, безконтактні платіжні системи, веб-чат-боти, голосове керування, автоматизовані системи управління майном та віртуальну та доповнену реальність. Виділено їх особливості застосування та переваги, які вони надають власникам підприємств.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52251
ISSN: 2786-6300 Print
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5080-Текст статті-5111-1-10-20230615.pdfСтаття390.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.