Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52756
Title: Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація»
Other Titles: Methods of organizing and conducting laboratory work in teaching pharmaceutical chemistry for students majoring in «Pharmacy, industrial pharmacy»
Authors: Різак, Галина Вікторівна
Keywords: віртуальне освітнє середовище, мультимедійна лекція, практикум, фармацевтична освіта, цифрові технології, computer simulators, digital technologies, multimedia lecture, professional training, educational environment
Issue Date: 2022
Citation: Різак Г. В. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація» / Г. В. Різак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика = Continuing professional education: theory and practice : наук.-метод. журн. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благод. фонд ім. Антона Макаренка. – Київ. – 2022. – Вип. 73. – № 4. – С. 54-60.
Abstract: Актуальність наукової теми ґрунтується на пошуку та вирішенні проблем підбору та удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Мета статті полягає у дослідженні організації і проведення лабораторних робіт у процесі викладання дисципліни «Фармацевтична хімія» для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». У процесі проведеного опитування студентів денної форми навчання виявлено проблеми під час вивчення фармацевтичної хімії та окреслено шляхи удосконалення методики лабораторних робіт. Здійснено розробку методичного інструментарію для підвищення рівня викладання фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація», а саме: використання мультимедійних інтерактивних лекцій; розроблення електронних курсів; метод ролевих ігор; підготовка та захист курсових робіт; застосування лекцій або лабораторно-практичних занять із розглядом різних професійних ситуацій, із запропонованими хибними формулами, визначеннями, можливими механізмами реакцій. У процесі проведення формувального етапу експерименту мали місце використання віртуального освітнього середовища, мультимедійних лекцій. Сформовано перспективні напрями удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Практична цінність роботи полягає в удосконаленні методики організації та проведення лабораторних робіт за конкретною тематикою.
The relevance of the scientific topic is based on finding and solving the problems of selecting and improving the methodology of organization and conducting laboratory work in the teaching of pharmaceutical chemistry for students of the «Pharmacy, industrial pharmacy» specialty. The purpose of the article is to study the peculiarities of the process of teaching the discipline «Pharmaceutical Chemistry» for students of the «Pharmacy, industrial pharmacy» specialty. The methodological approach of the research is based on the methods of analysis, synthesis, comparison, and generalization. In the process of conducting a survey of full-time students, problems during the study of pharmaceutical chemistry were identified and ways to improve the methodology of teaching laboratory work were outlined. A methodological toolkit was developed to improve the level of teaching pharmaceutical chemistry for pharmacy students, namely: the use of multimedia interactive lectures; development of electronic courses; method of role-playing games; preparation and defence of term papers; application of lectures or laboratory-practical classes with consideration of various professional situations, with proposed false formulas, definitions, possible mechanisms of reactions. In the process of conducting the formative stage of the experiment, the use of a virtual educational environment and multimedia lectures took place. Prospective directions for improving the methodology of organizing and conducting laboratory work in teaching pharmaceutical chemistry for students majoring in «Pharmacy, industrial pharmacy» have been formed. The practical value of the work lies in the improvement of organizational methods and conducting laboratory work on a specific topic.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52756
ISSN: 1609-8595
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри органічної хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NPO_2022_4_7.pdf224.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.