Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52828
Название: | Комунікативно-контекстний підхід у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів |
Авторы: | Надія Василівна Кіш |
Ключевые слова: | КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, формування культури іншомовного професійного спілкування, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, Комунікативно-контестний підхід, майбутні фахівці, складові культури іншомовного професійного спілкування |
Дата публикации: | 17-фев-2017 |
Издательство: | Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки» |
Библиографическое описание: | Кіш Н.В. Комунікативно-контекстний підхід у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів / Н.В.Кіш // Матеріали Міжнародної науково- практичної конференції «Актуальні питання сучасних педагогічних наук» (м.Одеса, 17-18 лютого 2017 р.). − Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2017. – С.72-75 |
Краткий осмотр (реферат): | Формування культури іншомовного спілкування у майбутніх інженерів передбачає засвоєння професійних і культурологічних аспектів комунікації, що в свою чергу охоплює комунікативні установки (або потребнісно-мотиваційну сферу), знання про прийоми, механізми, форми і методи спілкування та вміння застосовувати знання у конкретній ситуації, із врахуванням специфіки предметного спілкування. Комунікативно-контекстний підхід визначені нами як провідний (базовий) у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. Сутність комунікативного підходу полягає в тому, що процес вивчення іноземної мови є моделлю процесу спілкування, оскільки неможливо підготувати людину до участі в іншомовному спілкуванні, не створивши адекватні умови. Комунікативно-контекстний підхід дозволяє здійснити поступовий перехід від семіотичних моделей навчання, до соціальних, в яких відтворюються виробничі відносини майбутніх інженерів і передбачає використання комплексу методів, які забезпечують перехід від семіотичної до соціальної моделі навчання іноземній мові. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Тези до статті |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52828 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комунікативно-контекстний підхід у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів 2017.doc | 47 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.