Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52828
Название: Комунікативно-контекстний підхід у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів
Авторы: Надія Василівна Кіш
Ключевые слова: КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, формування культури іншомовного професійного спілкування, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, Комунікативно-контестний підхід, майбутні фахівці, складові культури іншомовного професійного спілкування
Дата публикации: 17-фев-2017
Издательство: Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки»
Библиографическое описание: Кіш Н.В. Комунікативно-контекстний підхід у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів / Н.В.Кіш // Матеріали Міжнародної науково- практичної конференції «Актуальні питання сучасних педагогічних наук» (м.Одеса, 17-18 лютого 2017 р.). − Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2017. – С.72-75
Краткий осмотр (реферат): Формування культури іншомовного спілкування у майбутніх інженерів передбачає засвоєння професійних і культурологічних аспектів комунікації, що в свою чергу охоплює комунікативні установки (або потребнісно-мотиваційну сферу), знання про прийоми, механізми, форми і методи спілкування та вміння застосовувати знання у конкретній ситуації, із врахуванням специфіки предметного спілкування. Комунікативно-контекстний підхід визначені нами як провідний (базовий) у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. Сутність комунікативного підходу полягає в тому, що процес вивчення іноземної мови є моделлю процесу спілкування, оскільки неможливо підготувати людину до участі в іншомовному спілкуванні, не створивши адекватні умови. Комунікативно-контекстний підхід дозволяє здійснити поступовий перехід від семіотичних моделей навчання, до соціальних, в яких відтворюються виробничі відносини майбутніх інженерів і передбачає використання комплексу методів, які забезпечують перехід від семіотичної до соціальної моделі навчання іноземній мові.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52828
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.