Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52828
Назва: Комунікативно-контекстний підхід у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів
Автори: Надія Василівна Кіш
Ключові слова: КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, формування культури іншомовного професійного спілкування, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, Комунікативно-контестний підхід, майбутні фахівці, складові культури іншомовного професійного спілкування
Дата публікації: 17-лют-2017
Видавництво: Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки»
Бібліографічний опис: Кіш Н.В. Комунікативно-контекстний підхід у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів / Н.В.Кіш // Матеріали Міжнародної науково- практичної конференції «Актуальні питання сучасних педагогічних наук» (м.Одеса, 17-18 лютого 2017 р.). − Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2017. – С.72-75
Короткий огляд (реферат): Формування культури іншомовного спілкування у майбутніх інженерів передбачає засвоєння професійних і культурологічних аспектів комунікації, що в свою чергу охоплює комунікативні установки (або потребнісно-мотиваційну сферу), знання про прийоми, механізми, форми і методи спілкування та вміння застосовувати знання у конкретній ситуації, із врахуванням специфіки предметного спілкування. Комунікативно-контекстний підхід визначені нами як провідний (базовий) у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. Сутність комунікативного підходу полягає в тому, що процес вивчення іноземної мови є моделлю процесу спілкування, оскільки неможливо підготувати людину до участі в іншомовному спілкуванні, не створивши адекватні умови. Комунікативно-контекстний підхід дозволяє здійснити поступовий перехід від семіотичних моделей навчання, до соціальних, в яких відтворюються виробничі відносини майбутніх інженерів і передбачає використання комплексу методів, які забезпечують перехід від семіотичної до соціальної моделі навчання іноземній мові.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52828
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.