Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.date.accessioned2023-07-25T20:39:45Z-
dc.date.available2023-07-25T20:39:45Z-
dc.date.issued2016-02-24-
dc.identifier.citationКіш Н.В. Метод проектів як педагогічна технологія у навчанні іноземних мов / Надія Василівна Кіш // Матеріали щорічної підсумкової конференції професорсько-викладацького складу факультету іноземної філології ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 24-25 лютого 2016 року. − Ужгород: ПП «АУТДОР ‒ ШАРК», 2016. – С.104 –106uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52946-
dc.description.abstractНові цінності та орієнтири освіти, а також сучасні досягнення науки і техніки багато в чому визначають вибір методів навчання, в якому педагоги на даному етапі розвитку освіти все частіше віддають перевагу активним та інтерактивним педагогічним технологіям. Яскравим прикладом може служити метод проектів. Особливістю проектної методики навчання є те, що студенти оволодівають іноземною мовою під час виконання творчої діяльності – проекту. Специфіка проектної методики полягає в спрямованості на створення конкретного кінцевого продукту (письмового звіту, журналу, доповіді, плакату, фільму та ін.). Однією з переваг проектної методики навчання є той факт, що вона передбачає також самостійну роботу студентів. Значний внесок у розвиток проектної методики навчання зробили вітчизняні та зарубіжні дослідники: М. М. Ахметова, А. Т. Ашеров, Е. В. Бурцева, І. С. Волощук, Н. І. Годованець, Р. С. Гуревич, Н. О.Дєньгіна, Т. В. Душеїна, Дж. Дьюї, М. Б. Євтух, Г. Е. Ільїн, М. Ю. Кадемія, В. Кілпатрик, Е. Колгінс, А. О. Кравцов, Л. І. Куниця, С. В. Купрікова, Й. Ласаускене, С. Г. Литвинова, О. Є. Можаровська, С. Ю. Ніколаєва, Л. І. Палаєва, О. Д. Пахмутова, Н. Ю. Пахомова, Є. С. Полат, І. В. Соколова, І. М. Соловйов, Я. В. Тараскіна, Н. В. Топіліна, Л. А. Філимонюк, В. В. Черних та ін. Таким чином, реалізація проектної методики при навчанні іноземної мови дозволяє удосконалити навчальний процес, підвищити мотиваційний потенціал студентів, їхній рівень володіння іноземною мовою життя. Метод проектів підвищує комунікативні здібності студентів, рівень їхнього практичного володіння іноземною мовою. Реалізація цього методу у вимогах до вищої освіти дозволяє говорити про проект як про педагогічну технологію, що дозволяє ефективно вирішувати завдання особистісно-зорієнтованого підходу в навчанні міжкультурного спілкування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП «АУТДОР ‒ ШАРКuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectнавчання \іноземних мовuk
dc.titleМетод проектів як педагогічна технологія у навчанні іноземних мовuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОД ПРОЕКТІВ 2016.doc45.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.