Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52946
Назва: Метод проектів як педагогічна технологія у навчанні іноземних мов
Автори: Кіш, Надія Василівна
Ключові слова: метод проектів, педагогічна технологія, іноземні мови, навчання \іноземних мов
Дата публікації: 24-лют-2016
Видавництво: ПП «АУТДОР ‒ ШАРК
Бібліографічний опис: Кіш Н.В. Метод проектів як педагогічна технологія у навчанні іноземних мов / Надія Василівна Кіш // Матеріали щорічної підсумкової конференції професорсько-викладацького складу факультету іноземної філології ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 24-25 лютого 2016 року. − Ужгород: ПП «АУТДОР ‒ ШАРК», 2016. – С.104 –106
Короткий огляд (реферат): Нові цінності та орієнтири освіти, а також сучасні досягнення науки і техніки багато в чому визначають вибір методів навчання, в якому педагоги на даному етапі розвитку освіти все частіше віддають перевагу активним та інтерактивним педагогічним технологіям. Яскравим прикладом може служити метод проектів. Особливістю проектної методики навчання є те, що студенти оволодівають іноземною мовою під час виконання творчої діяльності – проекту. Специфіка проектної методики полягає в спрямованості на створення конкретного кінцевого продукту (письмового звіту, журналу, доповіді, плакату, фільму та ін.). Однією з переваг проектної методики навчання є той факт, що вона передбачає також самостійну роботу студентів. Значний внесок у розвиток проектної методики навчання зробили вітчизняні та зарубіжні дослідники: М. М. Ахметова, А. Т. Ашеров, Е. В. Бурцева, І. С. Волощук, Н. І. Годованець, Р. С. Гуревич, Н. О.Дєньгіна, Т. В. Душеїна, Дж. Дьюї, М. Б. Євтух, Г. Е. Ільїн, М. Ю. Кадемія, В. Кілпатрик, Е. Колгінс, А. О. Кравцов, Л. І. Куниця, С. В. Купрікова, Й. Ласаускене, С. Г. Литвинова, О. Є. Можаровська, С. Ю. Ніколаєва, Л. І. Палаєва, О. Д. Пахмутова, Н. Ю. Пахомова, Є. С. Полат, І. В. Соколова, І. М. Соловйов, Я. В. Тараскіна, Н. В. Топіліна, Л. А. Філимонюк, В. В. Черних та ін. Таким чином, реалізація проектної методики при навчанні іноземної мови дозволяє удосконалити навчальний процес, підвищити мотиваційний потенціал студентів, їхній рівень володіння іноземною мовою життя. Метод проектів підвищує комунікативні здібності студентів, рівень їхнього практичного володіння іноземною мовою. Реалізація цього методу у вимогах до вищої освіти дозволяє говорити про проект як про педагогічну технологію, що дозволяє ефективно вирішувати завдання особистісно-зорієнтованого підходу в навчанні міжкультурного спілкування.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52946
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОД ПРОЕКТІВ 2016.doc45.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.