Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/541
Назва: Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх соціальних працівників
Інші назви: New approaches to the future social workers’ training
Автори: Горішна, Надія Мирославівна
Ключові слова: соціальний працівник, соціальна освіта, базові принципи навчання соціальних працівників, моделі підготовки соціальних працівників
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Горішна, Н. М. Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх соціальних працівників [Текст] / Н. М. Горішна // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 45–48. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 47–48 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумов- лена суспільною потребою у створенні ефективної системи підготовки фахівців соціальної роботи, що є важливою пере- думовою вирішення багатьох соціальних проблем сучасного суспільства. У статті розглянуто концептуальні підходи до під- готовки соціальних працівників. Виявлено, що, незважаючи на зумовлені національною специфікою відмінності, базові засади навчання фахівців соціальної роботи є спільними для багатьох країн світу. Вони визначаються специфікою соціальної освіти і загальними вимогами до професійної компетентності соціаль- них працівників. Ключові слова: соціальний працівник, соціальна освіта, моделі підготовки соціальних працівників, базові принципи на- вчання соціальних працівників.
Опис: The relevance of the material stated in the article, is caused by social need to create an effective system of social workers’ training, which is an important prerequisite for solving many social problems of modern society. The article reviews conceptual approaches to the social workers’ training. It is found out, that despite the differences, caused by national specificity, the basic principles of social workers’ training are common to many countries. They are determined by the specific social and general education requirements for professional competence of social workers. Key words: social worker, social education, model of social workers’ training, the basic principles of social workers’ training.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/541
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.