Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5458
Title: Специфіка формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у світлі вимог Болонської конвенції
Other Titles: Specificity of speech competence of future educators in the light of the Bologna Convention requirements
Authors: Атрощенко, Т.О.
Keywords: мовленнєва компетентність, мовленнєва діяльність, професійне мовлення, культура спілкування
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Атрощенко, Т. О. Специфіка формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у світлі вимог Болонської конвенції [Текст] / Т. О. Атрощенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 11–12. – Бібліогр.: с. 12 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті представлені шляхи формування мовленнєвої компетентності майбутнього вихователя у світлі сучасних освітніх вимог. Розкривається суть поняття «мовленнєва компетентність» та її значення у становленні майбутнього фахівця. Ключові слова: мовленнєва компетентність, мовленнєва діяльність, професійне мовлення, культура спілкування.
The article shows the ways of formation speech competence of the future educators according to the contemporary educational requirements. It determines the term «speech competence» and its value to the future specialists. Key words: speech competence, speech activity, professional speech, culture of speech.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5458
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.