Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5458
Название: Специфіка формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у світлі вимог Болонської конвенції
Другие названия: Specificity of speech competence of future educators in the light of the Bologna Convention requirements
Авторы: Атрощенко, Т.О.
Ключевые слова: мовленнєва компетентність, мовленнєва діяльність, професійне мовлення, культура спілкування
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Атрощенко, Т. О. Специфіка формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у світлі вимог Болонської конвенції [Текст] / Т. О. Атрощенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 11–12. – Бібліогр.: с. 12 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті представлені шляхи формування мовленнєвої компетентності майбутнього вихователя у світлі сучасних освітніх вимог. Розкривається суть поняття «мовленнєва компетентність» та її значення у становленні майбутнього фахівця. Ключові слова: мовленнєва компетентність, мовленнєва діяльність, професійне мовлення, культура спілкування.
The article shows the ways of formation speech competence of the future educators according to the contemporary educational requirements. It determines the term «speech competence» and its value to the future specialists. Key words: speech competence, speech activity, professional speech, culture of speech.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5458
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.