Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5458
Назва: Специфіка формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у світлі вимог Болонської конвенції
Інші назви: Specificity of speech competence of future educators in the light of the Bologna Convention requirements
Автори: Атрощенко, Т.О.
Ключові слова: мовленнєва компетентність, мовленнєва діяльність, професійне мовлення, культура спілкування
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Атрощенко, Т. О. Специфіка формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у світлі вимог Болонської конвенції [Текст] / Т. О. Атрощенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 11–12. – Бібліогр.: с. 12 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті представлені шляхи формування мовленнєвої компетентності майбутнього вихователя у світлі сучасних освітніх вимог. Розкривається суть поняття «мовленнєва компетентність» та її значення у становленні майбутнього фахівця. Ключові слова: мовленнєва компетентність, мовленнєва діяльність, професійне мовлення, культура спілкування.
The article shows the ways of formation speech competence of the future educators according to the contemporary educational requirements. It determines the term «speech competence» and its value to the future specialists. Key words: speech competence, speech activity, professional speech, culture of speech.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5458
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.