Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55155
Назва: Реформування системи управління підприємствами на принципах маркетингу
Автори: Чувакін, Юрій Олександрович
Дата публікації: 2001
Видавництво: ПП "Ліра"
Бібліографічний опис: Чувакін, Ю. О. Реформування системи управління підприємствами на принципах маркетингу / Ю. О. Чувакін // Науковий вісник Ужгородського університету / редкол.: В. П. Мікловда (гол. ред.), М. І. Пітюлич, С. С. Слава та ін. – Ужгород : Підприємство "Ліра", 2001. – Вип. 8. – С. 123-125. – Бібліогр.: с. 125 (4 назви).
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются проблемы перестройки орrанизационных структур управления украинских предприятий и необходимость внедрения принципов маркетинга при создании новых, усовершенствованных управленческих структур, которые должны ориентироваться на требования рынка.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1HLvCHSXlvlfiErpn8kc6RUcTFogaWWGl/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55155
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:2001 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип. 8. 2001.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.