Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5539
Title: Розвиток моніторингових досліджень успішності учнів в Європі (друга половина ХХ століття)
Other Titles: Development of monitoring researches of quality pupils’ learning in Europe (second half of the XX century)
Authors: Пермякова, О.Г.
Keywords: моніторинг, моніторингові дослідження, рівень знань учнів, успішність, стандартизоване оцінювання, тестування, диференціація навчання
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Пермякова, О. Г. Розвиток моніторингових досліджень успішності учнів в Європі (друга половина ХХ століття) [Текст] / О. Г. Пермякова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 104–106. – Бібліогр.: с. 106 (14 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Статтю присвячено актуальній проблемі моніторингу якості навчання учнів. Зроблено спробу висвітлити питання виникнення моніторингових досліджень успішності учнів в Європі, розкрити їх зміст та показати форми проведення моніторингу успішності школярів. Подано огляд основних підходів до визначення рівня навченості учнів у загальноосвітніх закладах Європи. Ключові слова: моніторинг, моніторингові дослідження, рівень знань учнів, успішність, стандартизоване оцінювання, тестування, диференціація навчання.
The author of the article has considered the topical problem of monitoring the quality of pupils’ learning. The attempt to highlight the problem of launching the researches of monitoring on the quality of students’ progress in Europe, to discover their contents and show existing forms of conducting the monitoring of the students’ progress has been done. The review of the main approaches to determine the level of pupils’ progress at European comprehensive educational establishments has been given. Key words: monitoring, monitoring research, the level of pupils’ progress, progress, standard assessment, testing, differentiated instruction.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5539
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.