Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5539
Название: Розвиток моніторингових досліджень успішності учнів в Європі (друга половина ХХ століття)
Другие названия: Development of monitoring researches of quality pupils’ learning in Europe (second half of the XX century)
Авторы: Пермякова, О.Г.
Ключевые слова: моніторинг, моніторингові дослідження, рівень знань учнів, успішність, стандартизоване оцінювання, тестування, диференціація навчання
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Пермякова, О. Г. Розвиток моніторингових досліджень успішності учнів в Європі (друга половина ХХ століття) [Текст] / О. Г. Пермякова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 104–106. – Бібліогр.: с. 106 (14 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі моніторингу якості навчання учнів. Зроблено спробу висвітлити питання виникнення моніторингових досліджень успішності учнів в Європі, розкрити їх зміст та показати форми проведення моніторингу успішності школярів. Подано огляд основних підходів до визначення рівня навченості учнів у загальноосвітніх закладах Європи. Ключові слова: моніторинг, моніторингові дослідження, рівень знань учнів, успішність, стандартизоване оцінювання, тестування, диференціація навчання.
The author of the article has considered the topical problem of monitoring the quality of pupils’ learning. The attempt to highlight the problem of launching the researches of monitoring on the quality of students’ progress in Europe, to discover their contents and show existing forms of conducting the monitoring of the students’ progress has been done. The review of the main approaches to determine the level of pupils’ progress at European comprehensive educational establishments has been given. Key words: monitoring, monitoring research, the level of pupils’ progress, progress, standard assessment, testing, differentiated instruction.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5539
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЗВИТОК МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ УСПІШНОСТІ УЧНІВ В ЄВРОПІ.pdf170.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.