Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5539
Назва: | Розвиток моніторингових досліджень успішності учнів в Європі (друга половина ХХ століття) |
Інші назви: | Development of monitoring researches of quality pupils’ learning in Europe (second half of the XX century) |
Автори: | Пермякова, О.Г. |
Ключові слова: | моніторинг, моніторингові дослідження, рівень знань учнів, успішність, стандартизоване оцінювання, тестування, диференціація навчання |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Пермякова, О. Г. Розвиток моніторингових досліджень успішності учнів в Європі (друга половина ХХ століття) [Текст] / О. Г. Пермякова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 104–106. – Бібліогр.: с. 106 (14 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній проблемі моніторингу якості навчання учнів. Зроблено спробу висвітлити питання виникнення моніторингових досліджень успішності учнів в Європі, розкрити їх зміст та показати форми проведення моніторингу успішності школярів. Подано огляд основних підходів до визначення рівня навченості учнів у загальноосвітніх закладах Європи.
Ключові слова: моніторинг, моніторингові дослідження, рівень знань учнів, успішність, стандартизоване оцінювання, тестування, диференціація навчання. The author of the article has considered the topical problem of monitoring the quality of pupils’ learning. The attempt to highlight the problem of launching the researches of monitoring on the quality of students’ progress in Europe, to discover their contents and show existing forms of conducting the monitoring of the students’ progress has been done. The review of the main approaches to determine the level of pupils’ progress at European comprehensive educational establishments has been given. Key words: monitoring, monitoring research, the level of pupils’ progress, progress, standard assessment, testing, differentiated instruction. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5539 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЗВИТОК МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ УСПІШНОСТІ УЧНІВ В ЄВРОПІ.pdf | 170.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.