Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/567
Title: Фахова спрямованість навчання фізики студентів технологічних спеціальностей
Other Titles: Professional orientation of physics training for the students of technological specialties
Authors: Шишкін, Геннадій Олександрович
Keywords: інтеграція, навчання, технології, методи, вчитель
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Шишкін, Г. О. Фахова спрямованість навчання фізики студентів технологічних спеціальностей [Текст] / Г. О. Шишкін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 178–181 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 181 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена загальним проблемам впро- вадження фахово спрямованого навчання фізики майбутніх учителів технологій на основі інтеграції навчальних дисциплін. Розглядаються теоретичні і методичні принципи та способи організації інтегра- тивного підходу під час вивчення природничо-мате- матичних і фахових дисциплін. Ключові слова: інтеграція, навчання, технології, методи, вчитель.
Description: The article is devoted to general issues of professionally directed teaching of physics to the future technology teachers on the basis of integration of disciplines. The theoretical and methodological principles have been considered as well as methods of integrative approach in the study of natural-mathematics and professional disciplines. Key words: integration, teaching, technology, methods, teacher.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/567
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАХОВА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ.pdf245.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.