Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/567
Назва: Фахова спрямованість навчання фізики студентів технологічних спеціальностей
Інші назви: Professional orientation of physics training for the students of technological specialties
Автори: Шишкін, Геннадій Олександрович
Ключові слова: інтеграція, навчання, технології, методи, вчитель
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Шишкін, Г. О. Фахова спрямованість навчання фізики студентів технологічних спеціальностей [Текст] / Г. О. Шишкін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 178–181 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 181 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена загальним проблемам впро- вадження фахово спрямованого навчання фізики майбутніх учителів технологій на основі інтеграції навчальних дисциплін. Розглядаються теоретичні і методичні принципи та способи організації інтегра- тивного підходу під час вивчення природничо-мате- матичних і фахових дисциплін. Ключові слова: інтеграція, навчання, технології, методи, вчитель.
Опис: The article is devoted to general issues of professionally directed teaching of physics to the future technology teachers on the basis of integration of disciplines. The theoretical and methodological principles have been considered as well as methods of integrative approach in the study of natural-mathematics and professional disciplines. Key words: integration, teaching, technology, methods, teacher.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/567
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАХОВА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ.pdf245.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.