Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/567
Название: Фахова спрямованість навчання фізики студентів технологічних спеціальностей
Другие названия: Professional orientation of physics training for the students of technological specialties
Авторы: Шишкін, Геннадій Олександрович
Ключевые слова: інтеграція, навчання, технології, методи, вчитель
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Шишкін, Г. О. Фахова спрямованість навчання фізики студентів технологічних спеціальностей [Текст] / Г. О. Шишкін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 178–181 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 181 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена загальним проблемам впро- вадження фахово спрямованого навчання фізики майбутніх учителів технологій на основі інтеграції навчальних дисциплін. Розглядаються теоретичні і методичні принципи та способи організації інтегра- тивного підходу під час вивчення природничо-мате- матичних і фахових дисциплін. Ключові слова: інтеграція, навчання, технології, методи, вчитель.
Описание: The article is devoted to general issues of professionally directed teaching of physics to the future technology teachers on the basis of integration of disciplines. The theoretical and methodological principles have been considered as well as methods of integrative approach in the study of natural-mathematics and professional disciplines. Key words: integration, teaching, technology, methods, teacher.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/567
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАХОВА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ.pdf245.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.