Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5696
Title: Формування етнічної ідентифікації майбутніх вчителів як шлях до розширення україномовного освітнього простору
Other Titles: Formation of ethnic identification of future teachers as a way to expand the Ukrainian-language educational space
Authors: Талаш, І.О.
Keywords: етнічна ідентифікація, етнічна маргінальність, когнітивний компонент етноідентифікації, національна самосвідомість
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Талаш, І. О. Формування етнічної ідентифікації майбутніх вчителів як шлях до розширення україномовного освітнього простору [Текст] / І. О. Талаш // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 142–144. – Бібліогр.: с. 144 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються проблеми розвитку етнічної ідентифікації і формування культури професійного мовлення майбутніх вчителів. Ключові слова: етнічна ідентифікація, етнічна маргінальність, когнітивний компонент етноідентифікації, національна самосвідомість.
Problems of development ethic’s identification and formation culture of professional speech future teachers has been considered by the author of the article. Key words: ethic’s identification, ethic’s marginal, cognitive component of ethic’s identification, nationals self-awareness.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5696
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.