Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5717
Title: Світоглядні трансформації сучасної освіти: суб’єктивність у педагогічних вимірах
Other Titles: World-outlook transformations of contemporary education: subjectivity in the pedagogical context
Authors: Хазін, В.О.
Keywords: процес педагогічної взаємодії, освітньо-філософська парадигма, суб’єктивність
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Хазін, В. О. Світоглядні трансформації сучасної освіти: суб'єктивність у педагогічних вимірах [Текст] / В. О. Хазін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 165–167. – Бібліогр.: с. 167 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядається процес трансформації освітнього процесу з позиції філософського аналізу поняття людської суб’єктивності, яке постало надзвичайно актуальним у сучасній філософії. Ключові слова: процес педагогічної взаємодії, освітньо-філософська парадигма, суб’єктивність.
The author of the article has considered the issues of the educational process renovation. The modern philosophy from the point of view of its appealing to subjectivity of the educational process participants has been taken into account. Key words: рhylosophic-pedagogical paradigm, educational process, educational interaction, subjectivity.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5717
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.