Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5717
Название: Світоглядні трансформації сучасної освіти: суб’єктивність у педагогічних вимірах
Другие названия: World-outlook transformations of contemporary education: subjectivity in the pedagogical context
Авторы: Хазін, В.О.
Ключевые слова: процес педагогічної взаємодії, освітньо-філософська парадигма, суб’єктивність
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Хазін, В. О. Світоглядні трансформації сучасної освіти: суб'єктивність у педагогічних вимірах [Текст] / В. О. Хазін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 165–167. – Бібліогр.: с. 167 (12 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається процес трансформації освітнього процесу з позиції філософського аналізу поняття людської суб’єктивності, яке постало надзвичайно актуальним у сучасній філософії. Ключові слова: процес педагогічної взаємодії, освітньо-філософська парадигма, суб’єктивність.
The author of the article has considered the issues of the educational process renovation. The modern philosophy from the point of view of its appealing to subjectivity of the educational process participants has been taken into account. Key words: рhylosophic-pedagogical paradigm, educational process, educational interaction, subjectivity.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5717
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СВІТОГЛЯДНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ СУБ’ЄКТИВНІСТЬ.pdf151.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.