Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5717
Назва: Світоглядні трансформації сучасної освіти: суб’єктивність у педагогічних вимірах
Інші назви: World-outlook transformations of contemporary education: subjectivity in the pedagogical context
Автори: Хазін, В.О.
Ключові слова: процес педагогічної взаємодії, освітньо-філософська парадигма, суб’єктивність
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Хазін, В. О. Світоглядні трансформації сучасної освіти: суб'єктивність у педагогічних вимірах [Текст] / В. О. Хазін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 165–167. – Бібліогр.: с. 167 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес трансформації освітнього процесу з позиції філософського аналізу поняття людської суб’єктивності, яке постало надзвичайно актуальним у сучасній філософії. Ключові слова: процес педагогічної взаємодії, освітньо-філософська парадигма, суб’єктивність.
The author of the article has considered the issues of the educational process renovation. The modern philosophy from the point of view of its appealing to subjectivity of the educational process participants has been taken into account. Key words: рhylosophic-pedagogical paradigm, educational process, educational interaction, subjectivity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5717
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СВІТОГЛЯДНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ СУБ’ЄКТИВНІСТЬ.pdf151.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.