Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorБірман, Ерік-
dc.date.accessioned2024-01-08T11:12:44Z-
dc.date.available2024-01-08T11:12:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГодя І., Корсак Р., Бірман Е. Рекламно-інформаційна діяльність у готельному бізнес. Розвиток су часної освіти і н ауки: результати, проблеми, перспективи. Том ХV: Наукові пошуки в контексті викликів і конфліктів / [Р ед .: ҐжесякҐжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – ХерсонХерсон: Посвіт , 2023. С. 174-176.uk
dc.identifier.isbn978-617 -80038003-18 -0-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57266-
dc.descriptionРекламно-інформаційна діяльність є складовою частиною економічного життя готельного підприємства і відіграє істотну роль у його стабільності, стійкості та ефе- 175 ктивності на ринку гостинності в умовах конкуренції. Необхідною умовою існування готельного закладу є наступні чинники: − проведення широких маркетингових досліджень; − вдосконалення матеріальної складової сервісу; − робота із створення іміджу підприємства та якісної реклами і т.д.uk
dc.description.abstractНа сучасному етапі рекламно-інформаційна діяльність готельного господарства стикається з низкою проблем. Відсутність чіткого розуміння специфіки реклами готельних послуг веде до неможливості коректного застосування на практиці даного методу конкурентної боротьби, а також до недооцінки можливостей реклами. Най-частіше відсутній комплексний підхід до маркетингу готельного підприємства, а економія коштів на маркетингові дослідження є причиною того, що інтереси і бажан-ня цільової аудиторії не враховуються. Також, зважаючи на масштабність, різнорід-ність і географічну розрізненість ринку споживачів готельних послуг постає пробле-ма адресності реклами. У маркетингу використовуються однотипні, уніфіковані під-ходи до різних споживчих сегментів, що стає причиною зниження його ефективності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПосвітuk
dc.subjectрекламно-інформаційна діяльність, готельне господарствоuk
dc.titleРекламно-інформаційна діяльність у готельному бізнес.uk
dc.title.alternativeРекламно-інформаційна діяльність у готельному бізнес.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.