Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57266
Название: Рекламно-інформаційна діяльність у готельному бізнес.
Другие названия: Рекламно-інформаційна діяльність у готельному бізнес.
Авторы: Годя, Іван Михайлович
Корсак, Роман Володимирович
Бірман, Ерік
Ключевые слова: рекламно-інформаційна діяльність, готельне господарство
Дата публикации: 2023
Издательство: Посвіт
Библиографическое описание: Годя І., Корсак Р., Бірман Е. Рекламно-інформаційна діяльність у готельному бізнес. Розвиток су часної освіти і н ауки: результати, проблеми, перспективи. Том ХV: Наукові пошуки в контексті викликів і конфліктів / [Р ед .: ҐжесякҐжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – ХерсонХерсон: Посвіт , 2023. С. 174-176.
Краткий осмотр (реферат): На сучасному етапі рекламно-інформаційна діяльність готельного господарства стикається з низкою проблем. Відсутність чіткого розуміння специфіки реклами готельних послуг веде до неможливості коректного застосування на практиці даного методу конкурентної боротьби, а також до недооцінки можливостей реклами. Най-частіше відсутній комплексний підхід до маркетингу готельного підприємства, а економія коштів на маркетингові дослідження є причиною того, що інтереси і бажан-ня цільової аудиторії не враховуються. Також, зважаючи на масштабність, різнорід-ність і географічну розрізненість ринку споживачів готельних послуг постає пробле-ма адресності реклами. У маркетингу використовуються однотипні, уніфіковані під-ходи до різних споживчих сегментів, що стає причиною зниження його ефективності.
Описание: Рекламно-інформаційна діяльність є складовою частиною економічного життя готельного підприємства і відіграє істотну роль у його стабільності, стійкості та ефе- 175 ктивності на ринку гостинності в умовах конкуренції. Необхідною умовою існування готельного закладу є наступні чинники: − проведення широких маркетингових досліджень; − вдосконалення матеріальної складової сервісу; − робота із створення іміджу підприємства та якісної реклами і т.д.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57266
ISBN: 978-617 -80038003-18 -0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.