Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57379
Название: Перспективні шляхи організації обслуговування у вітчизняній готельно-ресторанній індустрії в умовах розвитку євроінтеграційних процесів
Другие названия: PROSPECTIVE WAYS OF ORGANIZATION OF SERVICE IN DOMESTIC HOTEL AND RESTAURANT INDUSTRY IN CONDITIONS OF EUROPEAN INTEGRATION DEVELOPMENT
Авторы: Корсак, Роман Володимирович
Світлинець, Ольга Володимирівна
Коваль, Олександр Дмитрович
Ключевые слова: гостинність, готельно-ресторанна індустрія, європейський ринок гостинності, Україна, Європейський Союз, євроінтеграція
Дата публикации: 2022
Издательство: Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Роман КОРСАК, Ольга СВІТЛИНЕЦЬ, Олександр КОВАЛЬ. Перспективні шляхи організації обслуговування у вітчизняній готельно-ресторанній індустрії в умовах розвитку євроінтеграційних процесів.Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 49. Том 1. –С. 25-30
Серия/номер: ;49
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню перспективних шляхів організації обслуговування у вітчизняній готельноресторанній індустрії в умовах розвитку євроінтеграційних процесів. Авторами наголошено, що впровадження і використання нових технологій обслуговування європейського зразку у вітчизняному готельно-ресторанному бізнесі є досить актуальною проблемою, так як сприяє підвищенню якості обслуговування клієнтів і ефективності діяльності готельно-ресторанного комплексу у цілому
Описание: Автори відмічають, що виконання європейських стандартів обслуговування у вітчизняних закладах готельно-ресторанного господарства веде до стабільного зростання показників якості на ринку гостинності. Дотримуючись усіх вимог стандарту, персонал буде працювати на певному рівні, який значно вище попереднього, що призведе до задоволеності гостей, формуванню і зростанню власної клієнтської бази. Зазначене є запорукою успішного функціонування готелів за кордоном. Чітко прописані стандарти якості обслуговування дозволять досягнути того, що кожен співробітник знає, що, як і коли йому робити, а також дадуть можливість адекватно оцінити якість його роботи
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57379
ISSN: ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
aphn-journal.in.ua_49_1_2022.pdf4.74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.