Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58053
Title: Маркетинговий менеджмент у транскордонному економічному співробітництві
Authors: Єрмошеико, Микола Миколайович
Keywords: маркетинговий менеджмент, транскордонне економічне співробітництво, мета, принципи, функції, методи маркетингового управління
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Єрмошенко, М. М. Маркетинговий менеджмент у транскордонному економічному співробітництві/ М. М. Єрмошенко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 36-41. – Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви).
Abstract: У статті розглядаються засади формування та забезпечення ефективного функціонування механізму маркетингового управління транскордонним економічним співробітництвом. Конкретизовано структуру такого механізму у складі: мета, об'єкт, суб'єкт, принципи, функції, методи, організаційна cтpyктypa, інструменти управління. Наведено зміст кожного зі складових механізму маркетингового менеджменту транскордонного співробітництва регіонів країн-сусідів і єврорегіонів.
Description: https://drive.google.com/file/d/1DFT2ecwoF4ctgZGZyoX_ZftN456cSLU1/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58053
ISBN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.