Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58053
Название: Маркетинговий менеджмент у транскордонному економічному співробітництві
Авторы: Єрмошеико, Микола Миколайович
Ключевые слова: маркетинговий менеджмент, транскордонне економічне співробітництво, мета, принципи, функції, методи маркетингового управління
Дата публикации: 2007
Издательство: УжНУ
Библиографическое описание: Єрмошенко, М. М. Маркетинговий менеджмент у транскордонному економічному співробітництві/ М. М. Єрмошенко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 36-41. – Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви).
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються засади формування та забезпечення ефективного функціонування механізму маркетингового управління транскордонним економічним співробітництвом. Конкретизовано структуру такого механізму у складі: мета, об'єкт, суб'єкт, принципи, функції, методи, організаційна cтpyктypa, інструменти управління. Наведено зміст кожного зі складових механізму маркетингового менеджменту транскордонного співробітництва регіонів країн-сусідів і єврорегіонів.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1DFT2ecwoF4ctgZGZyoX_ZftN456cSLU1/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58053
ISBN: 966-8269-18-3
Располагается в коллекциях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.