Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58053
Назва: Маркетинговий менеджмент у транскордонному економічному співробітництві
Автори: Єрмошеико, Микола Миколайович
Ключові слова: маркетинговий менеджмент, транскордонне економічне співробітництво, мета, принципи, функції, методи маркетингового управління
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Єрмошенко, М. М. Маркетинговий менеджмент у транскордонному економічному співробітництві/ М. М. Єрмошенко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 36-41. – Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви).
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються засади формування та забезпечення ефективного функціонування механізму маркетингового управління транскордонним економічним співробітництвом. Конкретизовано структуру такого механізму у складі: мета, об'єкт, суб'єкт, принципи, функції, методи, організаційна cтpyктypa, інструменти управління. Наведено зміст кожного зі складових механізму маркетингового менеджменту транскордонного співробітництва регіонів країн-сусідів і єврорегіонів.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1DFT2ecwoF4ctgZGZyoX_ZftN456cSLU1/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58053
ISBN: 966-8269-18-3
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.