Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5857
Назва: До проблеми навчання іноземній мові як засобу ефективного міжкультурного спілкування
Інші назви: To the issue of teaching foreign language as means of effective intercultural communication
Автори: Кравець, Оксана Володимирівна
Ключові слова: активні методи навчання, пізнавальні можливості, суб’єкт навчання, навчальна взаємодія
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Кравець, О. В. До проблеми навчання іноземній мові як засобу ефективного міжкультурного спілкування [Текст] / О. В. Кравець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 90–92. – Бібліогр.: с. 92 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті проведено теоретичний аналіз використання активних методів навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах та їх вплив на розвиток пізнавальних здібностей особистості. Ключові слова: активні методи навчання, пізнавальні можливості, суб’єкт навчання, навчальна взаємодія.
Under present-day conditions of development of Ukraine, it is very important for higher educational establishments to create conditions for preparing competent, competitive and ready for future professional activity. In the period of transformation of leading countries of the world to the new, informational society, this problem acquires special relevance. These problems can be solved in the course of development and application of new technologies that must be directed to the development of cognitive activity of the student, the introductions of new methods and forms of teaching that would increase the interest to studying and would assist to the formation of student as the real subject of teaching and subject in the choice of life positions. Taking into consideration this, the purpose of the article is the theoretical analysis of active methods of teaching of foreign language in higher educational establishments and their in uence on the development of cognitive abilities of personality. Key words: active methods of teaching, cognitive means, subject of teaching, educational interaction.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5857
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011
Наукові публікації кафедри іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.