Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59427
Title: Концептуальні підходи до формування ефективної збутової політики підприємств
Other Titles: Conceptual approaches to the formation of an effective sales policy of enterprises
Authors: Молнар, Олександр Сергійович
Важинський, Федір Анатолійович
Колодійчук, Анатолій Володимирович
Keywords: підприємство, ринок, збут, маркетинг, інформація, ефективність, конкурентоспроможність, фінанси, інновації, споживач, enterprise, market, sales, marketing, information, efficiency, competitiveness, finance, innovation, consumer
Issue Date: 2023
Citation: Молнар О.С., Важинський Ф.А., Колодійчук А.В. Концептуальні підходи до формування ефективної збутової політики. Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. 2023. Вип. 7-8 (266-267). С. 86–90.
Series/Report no.: Формування ринкових відносин в Україні;
Abstract: Предметом дослідження є концептуальні підходи до формування ефективної збутової політи- ки підприємств. Метою дослідження є дослідити концепцію ефективної збутової політики підприємства. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті визначені напрями планування ефективної збутової діяльності. Наведені основні методи збуту. Окреслені фактори, які необхідно враховувати підприємству при формуванні ефективного каналу збуту. Визначені завдання, які необхідно вирішувати підприєм- ству при плануванні збутової політики з позиції маркетингового підходу. Висновки. Аналіз та систематизація існуючих підходів до адаптації збутової діяльності до су- часних умов господарювання дозволили визначити концептуальні підходи до формування ефек- тивної збутової політики за такими напрямками: визначення стратегії збуту і політики організації каналів збуту; вибір систем та методів збуту і відповідних типів каналів; створення мережі складів, торговельних точок, демонстраційних залів; визначення маршрутів транспортування, його органі- зація; здійснення післяпродажного обслуговування.
The subject of the study is conceptual approaches to the formation of an effective sales policy of enterprises. The purpose of the study is to investigate the concept of an effective sales policy of the enterprise. Research methods. The work uses the dialectical method of scientific knowledge, the method of analysis and synthesis, the comparative method, and the method of summarizing data. Work results. The article defines the directions for planning effective sales activities. The main sales methods are given. The factors that must be taken into account by the enterprise when forming an effective sales channel are outlined. The tasks that must be solved by the enterprise when planning the sales policy from the position of the marketing approach are defined. Conclusions. The analysis and systematization of existing approaches to the adaptation of sales activities to modern business conditions allowed us to determine conceptual approaches to the formation of an effective sales policy in the following directions: definition of sales strategy and policy of organization of sales channels; selection of sales systems and methods and corresponding types of channels; creation of a network of warehouses, retail outlets, demonstration halls; determination of transportation routes, its organization; implementation of after-sales service.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59427
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
86-90.pdf183.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.