Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59427
Название: | Концептуальні підходи до формування ефективної збутової політики підприємств |
Другие названия: | Conceptual approaches to the formation of an effective sales policy of enterprises |
Авторы: | Молнар, Олександр Сергійович Важинський, Федір Анатолійович Колодійчук, Анатолій Володимирович |
Ключевые слова: | підприємство, ринок, збут, маркетинг, інформація, ефективність, конкурентоспроможність, фінанси, інновації, споживач, enterprise, market, sales, marketing, information, efficiency, competitiveness, finance, innovation, consumer |
Дата публикации: | 2023 |
Библиографическое описание: | Молнар О.С., Важинський Ф.А., Колодійчук А.В. Концептуальні підходи до формування ефективної збутової політики. Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. 2023. Вип. 7-8 (266-267). С. 86–90. |
Серия/номер: | Формування ринкових відносин в Україні; |
Краткий осмотр (реферат): | Предметом дослідження є концептуальні підходи до формування ефективної збутової політи-
ки підприємств.
Метою дослідження є дослідити концепцію ефективної збутової політики підприємства.
Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод
аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних.
Результати роботи. У статті визначені напрями планування ефективної збутової діяльності.
Наведені основні методи збуту. Окреслені фактори, які необхідно враховувати підприємству при
формуванні ефективного каналу збуту. Визначені завдання, які необхідно вирішувати підприєм-
ству при плануванні збутової політики з позиції маркетингового підходу.
Висновки. Аналіз та систематизація існуючих підходів до адаптації збутової діяльності до су-
часних умов господарювання дозволили визначити концептуальні підходи до формування ефек-
тивної збутової політики за такими напрямками: визначення стратегії збуту і політики організації
каналів збуту; вибір систем та методів збуту і відповідних типів каналів; створення мережі складів,
торговельних точок, демонстраційних залів; визначення маршрутів транспортування, його органі-
зація; здійснення післяпродажного обслуговування. The subject of the study is conceptual approaches to the formation of an effective sales policy of enterprises. The purpose of the study is to investigate the concept of an effective sales policy of the enterprise. Research methods. The work uses the dialectical method of scientific knowledge, the method of analysis and synthesis, the comparative method, and the method of summarizing data. Work results. The article defines the directions for planning effective sales activities. The main sales methods are given. The factors that must be taken into account by the enterprise when forming an effective sales channel are outlined. The tasks that must be solved by the enterprise when planning the sales policy from the position of the marketing approach are defined. Conclusions. The analysis and systematization of existing approaches to the adaptation of sales activities to modern business conditions allowed us to determine conceptual approaches to the formation of an effective sales policy in the following directions: definition of sales strategy and policy of organization of sales channels; selection of sales systems and methods and corresponding types of channels; creation of a network of warehouses, retail outlets, demonstration halls; determination of transportation routes, its organization; implementation of after-sales service. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59427 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
86-90.pdf | 183.49 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.