Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60078
Title: Адаптація викладачів до нових реалій: педагогічний підхід до викладання англійської мови у XXI столітті
Other Titles: ADAPTATION OF TEACHERS TO NEW REALITIES: PEDAGOGICAL APPROACH TO TEACHING ENGLISH IN THE XXI CENTURY
Authors: Синишина, Юлія Анатоліївна
Keywords: Педагогічна діяльність, адаптація викладачів, сучасна освіта, XXI століття, іноземна мова, Pedagogical activity, adaptation of teachers, modern education, XXI century, foreign language
Issue Date: 21-Oct-2023
Citation: 5. Синишина Ю.А. Адаптація викладачів до нових реалій: педагогічний підхід до викладання англійської мови у XXI столітті. // Актуальні питання у сучасній науці. Вип. 10(16). Київ: Наукові перспективи. 2023. С. 740-748.
Abstract: У статті висвітлено проблему адаптації викладачів англійської мови до сучасних реалій і вимог XXI століття. Вона досліджує педагогічні підходи та стратегії, які сприяють успішному викладанню англійської мови в сучасному освітньому середовищі. Проаналізовано результативні практики, що дозволяють підвищити ефективність навчання англійської мови у сучасних умовах. This article highlights the problem of English language teachers adaptation to the demands and new realities of education in the XXI century. It explores pedagogical approaches and strategies that contribute to successful English language teaching in the contemporary educational environment. Effective practices that enhance the efficiency of English language instruction in today's conditions are analyzed.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60078
ISSN: 2786-6300
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри полікультурної освіти та перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АДАПТАЦІЯ ВИКЛАДАЧІВ ДО НОВИХ РЕАЛІЙ.docxADAPTATION OF TEACHERS TO NEW REALITIES33.65 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.