Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6038
Title: Зміст навчання іноземної мови з використанням культурологічного підходу
Other Titles: Content of the foreign language teaching with making use of culturologic approach
Authors: Теличко, Наталія Вікторівна
Keywords: зміст навчання англійської мови, компоненти змісту навчання, вікові особливості учнів, культурологічний підхід, культурологічні вміння, міжкультурна комунікація, соціокультурна компетенція
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Теличко, Н. В. Зміст навчання іноземної мови з використанням культурологічного підходу [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 191–195. – Бібліогр.: с. 194–195 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Одним із найважливіших завдань у формуванні нової національної інтелектуальної еліти у школі є підготовка учнів до багатокультурного професійного та особистісного спілкування з представниками країн іншої культури для того, щоб вони могли належним чином взаємодіяти, у тому числі на вербальному рівні у культурному розмаїтті реальних ситуацій. За таких умов актуальною стає проблема культурологічного оновлення процесу навчання. В даній статті визначено сутність змісту навчання іноземної мови з використанням культурологічного підходу. Ключові слова: зміст навчання англійської мови, компоненти змісту навчання, вікові особливості учнів, культурологічний підхід, культурологічні вміння, міжкультурна комунікація, соціокультурна компетенція.
One of the most important tasks in building of a new national intellectual school elite is to prepare students for multicultural professional and personal communication with representatives of other cultures so that they can properly interact, including the verbal level in the cultural diversity of real situations. Under such circumstances, the problem of cultural renewal of the learning process becomes topical. The nature of language learning content using the cultural approach has determined in the article. Key words: content of teaching English, components of content, age peculiarities of school students, cultural approach, cultural skills, intercultural communication, , socio-cultural competence
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6038
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.