Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6038
Назва: Зміст навчання іноземної мови з використанням культурологічного підходу
Інші назви: Content of the foreign language teaching with making use of culturologic approach
Автори: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: зміст навчання англійської мови, компоненти змісту навчання, вікові особливості учнів, культурологічний підхід, культурологічні вміння, міжкультурна комунікація, соціокультурна компетенція
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Теличко, Н. В. Зміст навчання іноземної мови з використанням культурологічного підходу [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 191–195. – Бібліогр.: с. 194–195 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Одним із найважливіших завдань у формуванні нової національної інтелектуальної еліти у школі є підготовка учнів до багатокультурного професійного та особистісного спілкування з представниками країн іншої культури для того, щоб вони могли належним чином взаємодіяти, у тому числі на вербальному рівні у культурному розмаїтті реальних ситуацій. За таких умов актуальною стає проблема культурологічного оновлення процесу навчання. В даній статті визначено сутність змісту навчання іноземної мови з використанням культурологічного підходу. Ключові слова: зміст навчання англійської мови, компоненти змісту навчання, вікові особливості учнів, культурологічний підхід, культурологічні вміння, міжкультурна комунікація, соціокультурна компетенція.
One of the most important tasks in building of a new national intellectual school elite is to prepare students for multicultural professional and personal communication with representatives of other cultures so that they can properly interact, including the verbal level in the cultural diversity of real situations. Under such circumstances, the problem of cultural renewal of the learning process becomes topical. The nature of language learning content using the cultural approach has determined in the article. Key words: content of teaching English, components of content, age peculiarities of school students, cultural approach, cultural skills, intercultural communication, , socio-cultural competence
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6038
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.