Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6216
Title: Зародження ідеї педагогічної етики в історії української педагогічної думки
Other Titles: Ideas of pedagogical ethics in the history of Ukrainian pedagogical thought
Authors: Харченко, Людмила Павлівна
Keywords: етика, етико-педагогічні ідеї, моральні відносини, гуманізм, педагогічний оптимізм
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Харченко, Л. П. Зародження ідеї педагогічної етики в історії української педагогічної думки / Л. П. Харченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 177–179. – Бібліогр.: с. 179 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито актуальність проблеми, яка розглядається, зміст педагогічної думки українських просвітників на проблему взаємовідносин між педагогами та учнями, батьками, колегами, важливість встановлення гуманістичних взаємовідносин на основі педагогічної етики. Ключові слова: етика, етико-педагогічні ідеї, моральні відносини, гуманізм, педагогічний оптимізм.
The author of the article has considered the is the content of pedagogical ideas of Ukrainian educators on the problem of relations between teachers and pupils, parents, colleagues, the importance of humanistic relations on the basis of pedagogical ethics. Key words: ethics, ethical and pedagogical ideas, moral relations, humanism, pedagogical optimism.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6216
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.